Aktualnie jesteś: strona główna > O firmie > Izby i stowarzyszenia

Izby i stowarzyszenia

Europejskie Centrum Podatkowe jest wpisane przez Krajową Radę Doradców Podatkowych na listę podmiotów uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego za numerem 430.

Europejskie Centrum Podatkowe jest wpisane przez Izbę Doradców Podatkowych Brandenburgii (Steuerberaterkammer Brandenburg) na listę podmiotów uprawnionych do transgranicznego wykonywania doradztwa podatkowego w Republice Federalnej Niemiec za numerem 791364.

Europejskie Centrum Podatkowe jest członkiem Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej.

Przedsiębiorco, zastanów się przed wstąpieniem do spółki

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą często decydują się na przystąpienie do spółki. Wielu z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, że może to przynieść negatywne konsekwencje.

Eksport polskich produktów

W ostatnich latach polski eksport rośnie w siłę. Z roku na rok eksportujemy coraz więcej. Pozwalają na to sprzyjające regulacje prawne i otwartość przedsiębiorców polskich na rynki zagraniczne.