Aktualnie jesteś: strona główna > O firmie > Zespół

Zespół

O pozycji i sile kancelarii podatkowej Europejskie Centrum Podatkowe stanowią pracownicy. Nasz zespół we Wrocławiu składa się z ambitnych ludzi, posiadających wyższe wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze. Doświadczenie naszych pracowników umożliwia nam skutecznie, szybko i bezbłędnie rozwiązywać problemy wszystkich naszych klientów.

Trzon naszej kancelarii stanowią doradcy podatkowi kierujący pracami poszczególnych zespołów.

Przedsiębiorco, zastanów się przed wstąpieniem do spółki

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą często decydują się na przystąpienie do spółki. Wielu z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, że może to przynieść negatywne konsekwencje.

Eksport polskich produktów

W ostatnich latach polski eksport rośnie w siłę. Z roku na rok eksportujemy coraz więcej. Pozwalają na to sprzyjające regulacje prawne i otwartość przedsiębiorców polskich na rynki zagraniczne.