Aktualnie jesteś: strona główna > Polecamy > dla Ciebie > Zwrot podatku z pracy za granicą

WYPEŁNIJ JUŻ TERAZ!

Zwrot podatku z pracy za granicą

Pracowałeś legalnie za granicą? Jeśli tak, to z Twojego wynagrodzenia potrącane były zaliczki na podatek dochodowy. Bardzo często zaliczki te były pobierane w zbyt wysokich kwotach. Nadpłacony podatek można odzyskać i my się tym zajmiemy.

Europejskie Centrum Podatkowe specjalizuje się w odzyskiwaniu nadpłaconego podatku dochodowego dla wszystkich, którzy podjęli pracę, w takich państwach jak Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Niemcy. Współpraca z doświadczonymi doradcami umożliwia nam efektywne rozwiązanie problemów podatkowych wielu Polaków. Ogromna, nieustannie aktualizowana wiedza z zakresu prawa podatkowego, pozwala nam uzyskać szybki zwrot podatku z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii oraz Holandii. W zakres naszych usług wchodzi również wypełnianie wszelkich formalności, takich jak: pomoc w uzupełnianiu i kompletowaniu niezbędnych dokumentów , kontakt z zagranicznymi urzędami oraz monitorowanie przelewu. Dzięki nam zwrot podatku z zagranicy dotrze do Państwa możliwie najszybciej i bezpośrednio przelewem na konto.

Koszt rozliczenia:

Wielka Brytania: 49 GBP (plus podatek VAT)

Niemcy, Holandia, Belgia: 299 PLN oraz 6% kwoty zwrotu (plus podatek VAT)

Jak rozliczyć się z zagranicznym urzędem skarbowym i odzyskać nadpłacony podatek? Krok po kroku:

1. Prześlij do nas niezobowiązujące zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy, e-mailem lub zadzwoń do nas.
  2. Przedstawimy Ci naszą ofertę poprowadzenia sprawy podatkowej przed zagranicznym urzędem skarbowym.
  3. Otrzymasz od nas komplet formularzy w języku polskim, które wypełnisz, uzupełniając o dane osobowe i dane dotyczące pracy za granicą.
  4. Złożymy wniosek we właściwym urzędzie skarbowym.
  5. Będziemy odpowiadać na ewentualne zapytania urzędu i dostarczać dodatkowe informacje.
  6. Urząd zakończy sprawę, wydając decyzję podatkową. Po jej wydaniu możesz liczyć na przelew ze zwrotem podatku.
  7. W przypadku odmowy urzędu odwołamy się od tej decyzji - jeśli sytuacja podatnika to umożliwi.
  8. Opłatę za nasze usługi uiścisz dopiero po wydaniu decyzji.

Przedsiębiorco, zastanów się przed wstąpieniem do spółki

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą często decydują się na przystąpienie do spółki. Wielu z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, że może to przynieść negatywne konsekwencje.

Eksport polskich produktów

W ostatnich latach polski eksport rośnie w siłę. Z roku na rok eksportujemy coraz więcej. Pozwalają na to sprzyjające regulacje prawne i otwartość przedsiębiorców polskich na rynki zagraniczne.